Brändinomistaja, suunnittelija ja vähittäiskauppias.

Tuotteiden menestys mitataan joka päivä kaupan hyllyllä. Me autamme herättämään kuluttajien huomion ostopäätöshetkellä ja erottumaan kilpailijoista.

Shopper scanner-palvelumme yhdistää uusimmat neuromarkkinointimenetelmät virtuaalikauppaan mahdollistaen myyntipotentiaalin testaamisen jo suunnitteluvaiheessa. Silmänliiketutkimuksen avulla mittaamme, miten pakkauksesi kerää huomiota ja EEG eli aivosähkökäyrämittaus paljastaa, millaisia tuntemuksia pakkaus herättää. Virtuaalikaupassa muutoksia voidaan tehdä nopeasti ja testata helposti erilaisia variaatioita.

Älä odota myyntilukuja, vaan tee parempia designpäätöksiä jo suunnitteluvaiheessa tiedon avulla.

Ota yhteyttä!
YHTEISTYÖSSÄ
design-company